Перейти к содержимому

Фотография

Американские двигателя и редуктора для аэролодки 350 и 450 л.с

двигатель для аэролодки редуктор американский двигатель Chevrolet

Сообщений в теме: 2

#1 Виктор Мистратов

Виктор Мистратов

    Юнга

  • Основной экипаж
  • Pip
  • 15 сообщений
  • Из:Красноярск
  • Судно: Плюшка

Отправлено 03 февраля 2017 - 10:02

Продам двигатель 

350CI / 350HP GTO/MAS SMALL BLOCK

This engine doesn't sacrifice power or durability with its four-bolt main block, cast steel crankshaft, Eagle connecting rods, and aluminum pistons. Add to the strong foundation a pair of Dart iron 64cc cylinder heads with 1.94'' intake and 1.50'' exhaust valves, yielding a healthy 10:1 compression ratio.

350 HP @ 5200 RPM

390 ft/lbs torque @ 3400 RPM (Max Recommended RPM: 5500)

Compression Ratio: 10:1

New Cast Iron 4-Bolt Block with One-Piece Rear Main Seal

Cast Steel Crankshaft

Speed Pro Pistons

Eagle 5.7 I-Beam Connecting Rods with ARP Rod bolts

Dart Cast Iron 64cc Cylinder Heads (1.94" Int/1.50" Exh valves)

Aluminum valve covers

Dual Pattern Cam

1.5 Ratio Rocker Arms

MSD/HEI Distributor

Holley 600 Carburetor

Harmonic Balancer350-350.png

 

 

 

и редуктор к нему

2.09:1 Super Wide Stinger Gear Box (750 HP) Soft Drive

Изображение

 

Второй мотор

The most versatile engine at a great competitive price.  It all starts with a 383 cubic inch block and the Edelbrock E-Tec cylinder heads, offering an incredible 480 ft/lbs of torque @ 4400 RPM with a smooth linear delivery. The combination of a 4.000" bore and 3.750" stroke steel crank and hydraulic camshaft produces 462 HP @ 5500 RPM.

 

Specifications

 

Horsepower: 450 @ 5200 RPM

Torque: 480 ft/lbs @ 4400 RPM

Compression Ratio: 10:1

Block: Cast Iron 4-Bolt Main with 1-piece rear main seal

Crankshaft: Forged 4340 Steel (externally balanced)

Connecting Rods: 5.7 I Beam with ARP Bolts

Pistons: Forged Aluminum

Camshaft: Hydraulic

Rockers: 1.5:1

Cylinder Heads: Aluminum Edelbrock E-Tec 62cc chamber

Intake:  Edelbrock RPM Airgap

Carburetor:  QuickFuel 750cfm Mechanical Secondary

Ignition:  HEI

Additional Parts Included:

8" balancer

5-quart oil pan with windage tray

Aluminum valve covers with oil cap (provisions for PCV breather)

Painted Steel front timing cover

Engine oil dipstick and tube (passenger side)

Brass freeze plugs

Spark Plugs

383-450.png

 

Редуктор такой же, 2:09

 

Всё находится в Красноярске.

Комплект 350л.с. 1300000р

Комплекто 450 л.с. 1500000р

Нет коллекторов, т.к. неизвестно расположение компонетов лодки и американцы их не вставляют в комплект


  • 0

#2 Виктор Мистратов

Виктор Мистратов

    Юнга

  • Основной экипаж
  • Pip
  • 15 сообщений
  • Из:Красноярск
  • Судно: Плюшка

Отправлено 27 февраля 2017 - 12:17


  • 0

#3 Виктор Мистратов

Виктор Мистратов

    Юнга

  • Основной экипаж
  • Pip
  • 15 сообщений
  • Из:Красноярск
  • Судно: Плюшка

Отправлено 18 апреля 2017 - 07:34


  • 0



Ответить



  



Темы с аналогичным тегами двигатель для аэролодки, редуктор, американский двигатель, Chevrolet

Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей